TOIMITUSEHDOT
1. TOIMITUSAIKA
Postitse lähetettvät lihatuotteet lähetetään ma-ke ja niiden toimitusaika tilauksesta on 2-7vrk.
Kotiin toimitukset teemme perjantaisin klo 16 alkaen. Perjantaihin klo 12 mennessä tilatut tuotteet toimitamme vielä samana päivänä.
Mikäli tilattu tuote on poikkeuksellisesti päässyt loppumaan varastosta tai kotiin toimituksen päivä on jokin muu, kuin perjantai, ilmoitetaan siitä asiakkaalle sähköpostitse tai puhelimitse.
2. TOIMITUSTAVAT
Postipaketti postiin 25€
Toimitetaan kylmälaatikkoon pakattuna asiakkaan valitsemaan Postin toimipisteeseen. Laatikon sisälle pakataan kylmävaraaja.
Toimituspäivät ovat ma-ke. Saat viestin, kun paketti on noudettavissa postista. Lähetyksen saapumisilmoituksen saavuttua on asiakkaan noudettava lähetys pikimmiten. Noutamatta jääneestä tai pitkittyneestä paketin noudosta johtuvasta lihatuotteiden pilaantumisesta emme ole korvausvastuussa.
Kotiinkuljetus 15€, 70km säteelle Ylistarosta (61400)
Kotiinkuljetus tapahtuu tilausta seuraavana perjantaina klo 16 alkaen. Lihatuotteille täytyy olla aina vastaanottaja paikanpäällä, muutoin tuotteet palautuu varastoomme.
Nouto tilamyymälästä 0€
Tilaus noudetaan tilamyymälästä normaalina aukioloaikana Lauantaisin klo 11-13 osoitteesta Paloheimontie 6, 61400 YLISTARO
Mikäli tilaus jää noutamatta, emme palauta maksua.
Tilauksen jälkeen saat sähköpostiisi tilausvahvistuksen.
3. TOIMITUSTEN PAKKAAMINEN
Postilla lähetettävät lihatuotteet paketoidaan kylmälaatikkoon ja pahvilaatikkoon. Laatikkoon pakataan lihatuotteiden lisäksi myös kylmävaraaja.
4. MAKSUTAVAT
Verkkopankkimaksu: KLARNA
5. PALAUTUSOIKEUS
Tuotteilla ei vaihto- eikä palautusoikeutta, ellei kyseessä ole pilaantunut, vioittunut tai väärä tuote.
Palautuksesta tulee ilmoittaa ennakkoon sähköpostitse osoitteeseen jjlammi7@gmail.com tai puhelimitse numeroon 050 460 3626
Pyydämme ilmoittamaan;
Palautuksen syyn (mikäli viottunut tai väärä tuote)
Tilaajan tiedot (nimi)
Haluatteko vain palauttaa tuotteen ja saada rahat takaisin vai toivotteko, että lähetämme vastaavan tuotteen vioittuneen tai väärän tuotteen tilalle ja hyvitämme mahdollisen erotuksen.
Ilmoituksen jälkeen asiakaspalautus tehdään lähimpään Postin toimipisteeseen. Palautus on asiakkaalle maksuton. Maksunpalautus tehdään tilauksessa käytetylle maksutavalle.
6. TILAUKSEN PERUMINEN
Asiakas voi peruuttaa tilauksensa, mikäli toimitus ei ole tapahtunut kohtuullisessa ajassa. Tilauksen perumisesta tulee ilmoittaa sähköpostiin jjlammi7@gmail.com tai puhelimitse 050 460 3626. Yleensä ilmoitamme asiakkaillemme sähköpostilla tai puhelimitse, jos toimitusaika eroaa normaalista. Pidätämme myös oikeuden tilauksen perumiseen ja rahojen palauttamiseen asiakkaan tilille.